dinsdag 22 juli 2014

’t Gewone leven ….

22 Juli
’t Gewone leven weer een beetje opgepakt. Ik zeg een beetje, omdat er heel wat staat te gebeuren met me. Maar nu even niet! Vandaag gaan we boodschappen doen bij Jumbo etc, en dan morgenochtend varen richting Kaag. Welk plekje het daar wordt dat weten we nog even niet. Waarschijnlijk zal het er wel of niet kunnen vissen dit bepalen. En dan Zondag weer terug om voor de 1ste bestralingsdag, Maandag de 28ste beschikbaar te kunnen zijn.  Dan blijven we in de haven van Leidschendam tot dat de eerste sessie van bestralen er op zit. Waarschijnlijk 12 augustus. Ben benieuwd hoe ik er deze keer op zal reageren. De voorspellingen klinken heftiger dan tijdens mijn vorige ervaringen uit 2008. Aangezien de nu gekozen dosis flink hoog is, zo te horen veel hoger dan toen. Geen prettig vooruitzicht dus. Maar het is maar voor een dag of veertien, dit moet te doen zijn. ’t Is tenslotte voor een ‘goed’  doel….

Nu gaan we ‘gewoon’ weer even genieten van de ‘vrijheid’.  Het zonnetje schijnt en de komende dagen zijn de voorspelling ook prima.  In ieder geval tot en met Zondag. Echt genieten dus!! 

1 opmerking:

  1. lieve Frieda, geniet aan de Kaag, wij liggen in leiden gaan morgen ankeren voor één nacht op de Kleipoel, geen plek voor ons soort schip in de Balgerij, hoop jullie in September te zien.
    en je nieuws was beter dan ik durfde hopen, wie weet nog járen voor de boeg! sterkte met de bestralingen.

    BeantwoordenVerwijderen