vrijdag 13 november 2015

de Zee....

Na een reis van 4 1/2 maand door Nederland en Belgiƫ, was ik wel een beetje benieuwd of dat maandje extra, die ik in overleg met het LUMC er "aan"geplakt had, wel zo verstandig was.
"U heeft groot gelijk gehad. Lekker genieten!" was de reactie gisteren van de arts Gynaecologie.
Het kleine onderzoek dat deze deed, leverde niets naars op. De eindconclusie: Het ziet er allemaal goed uit, was wederom een geweldige opluchting voor ons. Ik vind het altijd weer spannend om er heen te gaan. 't Gaat je nog steeds niet in je koude kleren zitten....
Vlak voor we naar het LUMC gingen,vroeg een goede vriendin me nog: "En maak je je zorgen?"
"Ja, altijd. Ik ben en blijf een realist. Er kan altijd weer een berichtje komen dat we niet zo leuk vinden. Zachtjes uitgedrukt,"
Maar... ook deze keer ging alles goed. En mag ik weer een heel poosje wegblijven, alleen wel even contact zoeken wanneer er zich iets 'vreemds' voor doet. Een opmerking waar we ons zeer zeker van bewust zijn. Het is al vaker gebeurd tenslotte.
Zo zijn  we uit elkaar gegaan. Na elkaar prettige feestdagen etc. gewenst te hebben, zijn wij hup richting onze vaste stek gereden. Nog steeds als we van die 'fijne' bezoekjes ergens hebben afgelegd, gaan we naar de Zee. Naar Katwijk aan Zee! Ik weet niet wat het is, maar ik moet......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten